Przejdź do głównej zawartości

Polacy otwierają się na bankowe usługi mobile only

Rośnie wykorzystanie kanałów bankowości internetowej i mobilnej. Przynajmniej raz w miesiącu z bankowości internetowej aktywnie korzysta blisko 21 mln Polaków. W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba ta wzrosła o prawie 7,3 proc. Zwiększa się również liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych – wynika z raportu NetB@nk za III kwartał 2021 roku. Czytaj więcej na tej stronie
Źródło wnp.pl

Mobile only – nazwa służąca określeniu klientów, którzy przy korzystaniu z wybranych usług posługują się wyłącznie urządzeniami mobilnymi. Przykładowo w bankowości klientami mobile only określa się osoby, które zarządzają rachunkiem bankowym wyłącznie z poziomu smartfona lub tabletu.

Popularne posty z tego bloga

Najnowsze wpisy

Kategorie/Etykiety (kliknij aby rozwinąć)

Pokaż więcej